قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و سو استفاده قطعه بندی کردن مرغ را ممنوع نموده است.

قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار برای مصرف نماینده 20 هزار و400تومان است، گفت: بایستی در بازار نرخ مصوب مرغ یعنی همین 20هزار و400تومان رعایت گردد و نباید مرغ با قیمت های بیشتر فروخته گردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرغ تنظیم بازاری به صورت عمده با نرخ 19 هزار و400 تومان در میدان بهمن عرضه می گردد و واحد های فروش مرغ نیز باید از آن مرغ تهیه نمایند و مرغ آزاد کشتار، توزیع و فروخته نگردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی افزود: فروش مرغ بیش از نرخ مصوب مشمول جریمه بازرسان اصناف و تعزیرات خواهد شد.

یوسف خانی در پاسخ به اینکه گفته می گردد بعضی واحد ها برای فروش مرغ بیش از نرخ مصوب اقدام به قطعه بندی آن می نمایند و آیا نظارتی بر این واحد ها صورت می گیرد یا خیر، گفت: قطعه بندی کردن مرغ راه گریزی برای گرانفروشی است، زیرا وقتی مرغ از حالت کامل خارج گردد از قیمت خود خارج شده و سو استفاده صورت می گیرد. البته این اقدام از طرف سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار ممنوع شده و انجام آن تخلف است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44850

به "قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعه بندی کردن مرغ ممنوع است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید