عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند

به گزارش بلاگ پو، عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان 2020 با اینکه یک ستاره درخشان بود و با رقم زدن 4 گل، سرخپوشان را تا مرحله نیمه نهایی بالا آورد ولی به خاطر یک شادی گل سرشار از سوتفاهم خانه نشین شد. این بازیکن تا اوایل فروردین ماه سال آینده توانایی ادامه همکاری با پرسپولیسی ها و حتی حضور در محل تمرین باشگاه را ندارد.

عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند

با این حال، طبق تقویم پیشنهادی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا برای سال 2021، زمان آغاز بازی ها از اواسط فروردین ماه پیش بینی شده بود. این در شرایطی است که به فاصله یک ماه پیش از آغاز رقابت ها، باید مدارک تک تک بازیکنان به دست AFC برسد تا آنها برای آغاز همکاری پرسپولیس در این مسابقات تصمیم گیری کنند. با توجه به محرومیت عیسی، برخی تصور می کردند باشگاه پرسپولیس حتی نمی تواند نام این بازیکن را برای حضور در لیگ قهرمانان، در لیست خود اضافه کند که این موضوع صحت ندارد و سرخپوشان قطعا از عیسی در لیگ بعدی سود می برند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد به ما گفت: بازی های ما اگر در فروردین ماه آغاز شود، دلیلی برای حذف نام آل کثیر نمی بینیم. او محروم است اما قراردادش با باشگاه فسخ نشده و هنوز هم یکی از یاران ما محسوب می شود. از این رو، از فروردین می تواند در کنارمان باشد. در دوران محرومیت، منعی برای ثبت نامش در لیگ قهرمانان آسیا 2021 وجود ندارد و می توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم. بعد از سرانجام دوران محرومیتش هم می تواند برای مان بازی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40291

به "عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید