عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!

به گزارش بلاگ پو، ایران خودرو، در اقدامی تازه از رنگ های تازه خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می شوند، رونمایی نموده است. به نظر می رسد بازی با رنگ ها و طرح های مختلف، سیاست تازهی است که ایران خودرو برای حفظ بازار خود انجام می دهد.

عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!

امیرمسعود عابدین: در چند وقت اخیر، شاهد اقداماتی از طرف ایران خودرو بودیم که مانند همواره، ما را به فکر فرو می برد.کارهایی که این شرکت برای حفظ بازار خود حاضر است انجام بدهد، در نوع خود جالب هستند. به کار بردن رنگ های نو، استفاده از تریم دو رنگ، استفاده از سقف های شیشه ای، به کار بردن داشبورد یک خودرو در یک خودروی دیگر و... از جمله این اقدامات است.

همه این فعالیت ها، در اوایل ورود این خودروهای تغییر یافته، باعث اختلاف قیمت زیاد با نسخه های دیگر خواهند شد که این به ضرر خریداران است.این در حالی است که هنوز کیفیت کالاها و محصولات فراوریی همان چیزی است که قبلا بوده و آب از آب تکان نخورده!

برای مثال در جریان فراوری پژو 207 مولتی کالر، اقداماتی که این شرکت برای فراوری این خودرو انجام داد، با هزینه های کمتری در افتر مارکت قابل انجام است.اینکه بعضی ادوات 207 را به رنگ قرمز دربیاورید، آن هم به شکلی که در بعضی مواقع همسو با سلیقه مشتری نیست، امری است که قبل از این هم به وسیله مالکان انجام می شد.

  • 11رنگ نو به خودروهای ایران خودرو اضافه شد/ عکس

  • پژو پارس 2023 از راه رسید!/ عکس

  • ببینید | مقایسه بنز و ایران خودرو استاندار یکسان؛ محصولی با تفاوت زمین تا آسمان

به کار بردن سقف شیشه ای در مدل هایی مثل رانا پلاس و 207 و حتی 206، مانند این است که بخواهید چهره یک خودروی 30 ساله را تبدیل به یک خودروی مدل 2023 کنید! در صورتی که در بطن آن، هیچ تغییری، به خصوص مثبت، رخ نداده است.این موضوع را هم در نظر بگیرید که به کار بردن سقف شیشه ای نیازمند تست استحکام و امنیت آن است تا در هنگام چپ کردن خودرو، مسائل دیگری برای سرنشینان پیش نیاید.

البته هر چه یک شرکت، سبد محصولات متنوع تری داشته باشد، از بازار و موقعیت بهتری برخوردار خواهد بود اما رسیدن کیفیت خودروها به سطحی مطلوب اولویت بالاتری دارد و مهم تر از این تغییرات ظاهری است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71990

به "عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران خودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید