رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین المللی جوانان

به گزارش بلاگ پو، مسابقات بین المللی تنیس جوانان از 4 بهمن ماه در جزیره کیش آغاز می گردد.

رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین المللی جوانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات بین المللی تنیس جوانان از 4 لغایت 12 بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برگزار می گردد.

در حالی تنیسورها به مدت یک هفته با هم مسابقه می دهند که در بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای فرانسه، رومانی، ایران، آمریکا ، ترکیه و چک و در بخش دختران نمایندگانی از کشورهای ایران، اقتصادی، روسیه، ترکیه و لتونی حضور دارند. این مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران برگزار می گردد.

در دوره گذشته این دوره از رقابت ها که به میزبانی جزیره کیش برگزار گردید، در بخش پسران، نمایندگان اوکراین و فرانسه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آوردند و یونس طلاور و آرین اسماعیل پور فلاح عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی و مهتا خانلو از ایران صندلی اول و دوم را کسب کردند و ماندگار فرزامی دیگر نماینده ایران به همراه تنیسوری از اقتصادی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات بین المللی تنیس جوانان از 4 لغایت 11 بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برگزار می گردد. سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41974

به "رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین المللی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت تنیسورهای 10 کشور در مسابقات بین المللی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید