تهرانی ها 76 درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمایند خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، استاندار تهران از رعایت 76 درصدی فاصله گذاری اجتماعی در تهران اطلاع داد و گفت: تهران در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی قرار گرفته است.

تهرانی ها 76 درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمایند خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، ظهر پنج شنبه در آئین تقدیر از مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان تهران گفت: امنیت پایدار امروز در استان تهران حاصل خستگی ناپذیری همه ارکان انتظامی و امنیتی تهران است.

محسنی بندپی اضافه نمود: حجم فعالیت های مدیران با حجم امکانات هیچ تناسبی ندارد و پیچیدگی های استان تهران عملاً کار را سخت نموده و فرمانداری تهران باید جوابگوی 9 میلیون جمعیت تهران باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران 76 درصد رسیده است و تهران در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله گذاری اجتماعی واقع شده است عنوان داشت: از همه مردم می خواهیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان حساس باشند تا شاهد رشد آمار ابتلاء نباشیم.

استاندار تهران گفت: در سال 99 کمترین چالش های امنیتی جدی را در تهران شاهد بودیم و این حاصل هماهنگی دستگاه های امنیتی و انتظامی است و باید اعلام کنیم که طی سال 99 شاهد کاهش سالانه سرقت در شهر و استان تهران بوده ایم.

محسنی بندپی گفت: در استان تهران 2 هزار و 600 نفر داوطلب برای شورا ها ثبت نام کردند و معاندین از همین ابتدا می خواستند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و در این راستا آنچه برای ستاد انتخابات مهم است افزایش میزان مشارکت با رعایت کامل قانون و اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم که به منزله حق الناس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45112

به "تهرانی ها 76 درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها 76 درصد فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می نمایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید