تغییر ساعت محدودیت کرونا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیمور حسینی گفت: این محدودیت شامل همه شهر های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می شود و شروع محدودیت های از ساعت 10 شب و پایان آن ساعت 3 بامداد خواهد بود.

تغییر ساعت محدودیت کرونا

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بعد از ابلاغ رسمی به پلیس در مبادی ورودی و خروجی اطراف تهران محدودیت تردد کرونایی اعمال می شود.

حسینی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده اند؛ بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد و از آنجایی که تهران همیشه بیشترین سفر را به نقاط مختلف به ویژه نقاط شاقتصادی و استان های شاقتصادی دارد، پیش بینی می شود در روز های آینده شاهد کاهش تردد ها باشیم.

او گفت: با توجه به محدودیت های ابلاغ شده منتظر هستیم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت مکتوب و رسمی به پلیس ابلاغ شود تا ما پس از وصول مصوبه برای اجرای محدودیت ها اقدام کنیم.

جانشین پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در حال حاضر تعداد شهر های قرمز بر اساس مصوبه ابلاغی 28 و تعداد شهر های نارنجی 51 شهر است و بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهر های قرمز و نارنجی و سفر از این شهر ها ممنوع است؛ البته شهر هایی که به تازگی تغییر رنگ داده و وارد فهرست شهر های قرمز و نارنجی شده اند و افراد غیر بومی که به آن شهر ها سفر کرده اند و اکنون در آن شهر ها حضور دارند، 72 ساعت فرصت دارند به شهر های خود برگردند.

او تاکید کرد: به طور دقیق محدودیت های ورود به شهر های قرمز و نارنجی و سفر از آن ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن ها ها هم مشمول جریمه می شود.

حسینی اضافه کرد: افراد متخلف در شهر های قرمز یک میلیون تومان و شهر های نارنجی هم 500 هزار تومان جریمه می شوند.

منبع: شبکه خبر

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45334

به "تغییر ساعت محدودیت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت محدودیت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید