اهدای بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عمران خودآموز گفت: یکی از سیاست های کلان و هدفمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کوشش در راستا توسعه و تقویت منابع خوانداری به ادارات و نهادهای دولتی و سایر موسسات مردم نهاد است که به طور مداوم و مستمر در حال اجراست و تا به امروز ده ها هزار جلد کتاب با نظارت این اداره کل از سوی کتابسرا اهداء و توزیع شده است.

اهدای بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام

وی توضیح داد: به منظور تامین منابع مطالعاتی و خوانداری مناسب و تقویت قفسه های کتابخانه های عمومی، تعداد 2350 جلد کتاب در موضوعات مختلف برای مخاطبان و جوامع هدف به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا شده تا در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توضیح داد: در انتخاب کتاب ها کوشش شده آثار مولفان و ناشران بومی نیز وجود داشته باشد تا مخاطبان با آثار و اندیشه های مولفان هم استانی بهتر و ملموس تر آشنا شوند، زیرا ناشران و مولفان از سرمایه های ارزشمند ادبی و فرهنگی استان به شمار می فرایند.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی استان توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 45 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از سوی کتابسرای این اداره کل توزیع و اهدا شده و این عدد تا سرانجام سال افزایش خواهد یافت و کوشش شده توزیعی عادلانه و هدف مند و با برنامه انجام گردد.

خودآموز توضیح داد: نهضت توسعه و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان، خوشبختانه بر راستا مناسبی ریل گذاری شده و ناشران،مولفان و موسسات فرهنگی هنری و سازمان های مردم نهاد و کوششگران این عرصه، اقدامات موثری را انجام می دهند که نویدبخش فردایی روشن و پرامید در این عرصه خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45819

به "اهدای بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید